nog een weekje - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Annemieke Geert - WaarBenJij.nu nog een weekje - Reisverslag uit Zuidwolde, Nederland van Annemieke Geert - WaarBenJij.nu

nog een weekje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Annemieke

25 September 2009 | Nederland, Zuidwolde

Hoi hoi,
Bijna weekend en dan…. nog maar een weekje en dan is het op 6oktober zover!!!! Wel spannend hoor, heb er onwijs super veel zin in! Hoeven nog maar een paar kleine dingetjes kopen en verder zijn we er misschien/ hopelijk/denk ik helemaal klaar voor.
Ons voorlopige reisschema voor de eerste tijd: 6oktober vlucht naar Singapore, daar komen we dan op 7okt aan en vliegen dezelfde dag door naar Kuching in Maleisië. Daar gaan we ongeveer 2 en halve week rondreizen enzo, lekker de nationale parken langs en slapen in de bush:). We vliegen dan de 24e vanaf Miri naar Kuala Lumpur. In Kuala Lumpur gaan we Rossi aanmoedigen bij de Moto GP, lekker de ‘tt’ van Sepang meepakken!!! De volgende dag vliegen we dan weer door via Singapore naar Darwin, bovenin Australië. Daarna zien we het wel, waarschijnlijk blijven we een weekje in de buurt van Darwin waarna we doorvliegen naar Cairns om vanaf daar lekker de oostkust langs te reizen met een campertje richting het zuiden.

Eerst nog een paar leuke feestjes zoals mijn buluitreiking, een bruiloft en een hightea en dan afscheid nemen

Liefs en tot de volgende keer, leuk dat jullie ons volgen!
Bye, Annemieke

• 29 September 2009 - 18:20

Hillona:

He Annemieke en Geert,

fantastisch dat jullie dit gaan doen. En Annemieke nog gefeliciteerd met je BUL!!! Jullie zijn nog steeds een mooi stel. Veel plezier down under.

groet,

Hillona

• 01 Oktober 2009 - 06:42

Dominique:

He annemieke.
    Wat een plannen geniet ervan. Ik zal jullie verhalen wel lezen.

• 01 Oktober 2009 - 11:39

Myke:

He Annemieke!

Wat leuk zeg! Klinkt goed. Ik heb twee jaar geleden ook door o.a. Singapore en Maleisië gereisd. Vooral de Cameron Highlands en het Taman Negara National Park vond ik echte aanraders. Geniet ervan en ik ga jullie blog zeker volgen.
    xxx Myke

• 03 Oktober 2009 - 14:05

Marchien:

he annemieke,
    eindelijk is het dan zover. heerlijk rondreizen; genieten van andere culturen, natuur en heerlijk eten. Heeeeeel veel plezier en geniet ook van elkaar he;-) Ik blijft jullie volgen!!

groeten marchien

• 05 Oktober 2009 - 19:18

Marleen En Agnes:

Nog een dagje in het koude kikkerlandje en dan op weg na de zon! Goeie reis en we kijken uit na jullie verhaal..

• 05 Oktober 2009 - 23:44

Gea:

he sis en zwager, tante en oom, alvast een goeie reis en we hopen dat jullie een machtig mooie tijd hebben!! een dikke knuffel van ons en we denken aan jullie

• 06 Oktober 2009 - 20:22

Theresia:

He lieve vrienden, om half 10 even de tenen krom in de schoenen hoor, aan jullie gedacht dat jullie de lucht in gingen.
    Heel veel plezier en vooral genieten van alles wat je ziet, hoort en meemaakt!! we zijn heel benieuwd naar jullie verhalen hier.
    Heel veel liefs, Theresia

• 07 Oktober 2009 - 07:42

Thea:

Eindelijk zijn jullie onderweg naar jullie droom bestemming. Nou genieten geblazen. En jullie gaan lekker de zomer tegemoet en vandaag hebben wij regen regen en nog eens regen.Haha.. Veel plezier.. Groetjes Thea

• 07 Oktober 2009 - 10:58

• 07 Oktober 2009 - 15:04

Marije & Bjorn:

He toppers,

De reis is begonnen!
    Veel plezier en geniet ervan.
    Wij zijn benieuwd naar jullie avonturen, dus veel schrijven op deze site.

Ps. Doe de groeten aan Rossi ;-)

• 08 Oktober 2009 - 13:43

Tante Klaasje:

Hai jongelui,
    Annemieke nog gefeliciteert met je Bul.
    En een hele goede vakantie trip toegewenst
    en geniet ervan samen
    groetjes bay bay

• 09 Oktober 2009 - 17:48

Roelie :

Eindelijk is het dan zover , de handjes de lucht, in en vliegen maar. Heel veel plezier, geniet ze van al het mooie , wat op jullie weg komt , en van elkaar! het is jullie gegunt.
    roelie en hendrik

• 10 Oktober 2009 - 11:34

Mat:

he lieverds! genieten. dikke kus

• 11 Oktober 2009 - 10:50

Theo & Daan & Kids:

He kanjers,

We wachten in spanning op jullie eerste verslag!

Timo vroeg gister al of jullie dan nu aan de andere kant van de wereld zouden zijn....

We zijn benieuwd en leven mee.
    Geniet ervan saampjes.

• 11 Oktober 2009 - 20:53

Theresia En Kids:

He we missen jullie nu al hoor, jullie ons hoogstwaarschijnlijk nog lang niet....
    even een sms zullen we maar niet doen. We zijn heel benieuwd naar jullie verhalen en belevenissen.
    liefs en knuffels van de kids.